Alla inlägg under november 2010

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.


Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/


Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans!

Exempelvis på jobbet som jag gjorde tidigare idag på min rast.

Konstigt nog måste mitt inlägg med bilder försvunnit...

Nåja jag försöker skriva ett nytt och bifoga samma bilder en gång till!

Kika gärna in ibland, kanske är större chans att jag uppdaterar där än här!

Av Cammo - 21 november 2010 22:14

Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge.

Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:


* Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.


*River i allt här hemma, man måste ju få reda på var saker och ting finns, dessutom måste man ju få utforska allt roligt man hittar (som tex durkslag, toaborstar, verktyg, handdukar mm mm...)

Ibland när jag kommer till ett skåp som alltid gått att öppna så möts jag av ett skåp som inte går att öppna...konstigt.


* Vägrar fortfarande att gåträna, jag klarar mig så bra med krypning och klättring, jag har blivit en riktig hejare på att klättra!

Alla mina polare knatar runt på sina fötter, jag förstår inte varför? Jag kryper ju ikapp dom hur lätt som helst.


* Har fått en ny hobby, att åka pulka!


Mitt motto just nu är: Peta och riv i allt du hittar! Om du inte hittar nåt intressant, leta reda på det! /Ture


  


Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här.

Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra.

Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett program man kan ladda ner gratis till sin mobil, har berikats med en SonyEricsson X10 mini pro som jag fortfarande har lite svårt att förstå mig på, värst är det när jag ska svara i telefonen när ngn ringer, har fortfarande knappt kommit på hur man gör...

Sen har jag ju lyckats få in över 300 Facebookkontakter i min telefonlista, inte bra...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna.Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture.Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är det att ha en son som skriker och grinar så fort han ser mig och slår bort mig och sträcker armarna demonstrativt mot sin far....Nä, jag skulle behöva en lång ledighet nu, eller så borde jag få bli hemmafru!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards