Alla inlägg under september 2008

Av Cammo - 30 september 2008 14:42

Hemma på svensk mark igen, allt om resan, bilder och dylikt hittar du på:

www.cammmo.resdagboken.se


Skriver mer när jag har tid!

Av Cammo - 25 september 2008 10:24

Min flygrädsla har kommit över mig nu...

Om 1,5 timme åker vi till Nyköping-Skavsta...

17:05 är lilla flygrädda Cammo uppe i luften och skakar...

Jag hoppas att vi kommer ner på fast mark säkert, om så inte är fallet ber jag att få tacka alla mina kära läsare för den här tiden, vi syns nånstans i himlen!

Av Cammo - 24 september 2008 21:39

Nu börjar det närma sig, klockan är 21:40, jag har fortfarande bara packat ett par skor i resväskan. A har inte ens tagit fram sin resväska.

Tänkte kolla på inspelade Idol nu, sen får jag väl packa och dona resten av natten verkar det som.


För er som vill följa resan via cyberrymden: www.cammmo.resdagboken.se


Av Cammo - 23 september 2008 18:40

Lite lätt resfeber börjar smyga sig in i mig...eller rättare sagt resestress...

Lite småstressad över allt som jag vill hinna göra innan vi åker...

Jag måste ju tvätta, maskinen går varm ikväll.

Jag skulle vilja städa så att man kan komma hem till ett fint hem, tyvärr är jag osäker på om jag kommer hinna...

Det är synd att man måste jobba också...


Ikväll tänkte jag se BIF krossa DIF på hemmaplan.

Av Cammo - 22 september 2008 20:33

Jag har lekt sömmerska här.

Dammade av symaskinen och sydde ihop A:s jeansficka, det var ett megastort hål...allt han stoppade i fickorna gick rätt ner i byxbenet liksom...

Huvudanledningen till att jag dammade av symaskinen var dock ett axelband till klänningen jag lånat...Plastpluttshaken var trasig, jag klippte upp, satte dit ny plastplutt och sydde ihop igen...Tänk vad jag kan när jag väl sätter den sidan till...

I mitt nästa liv ska jag bli sömmerska!!

Av Cammo - 21 september 2008 19:48

Idag var jag på jakt i Valbo efter lite tillbehör till bröllopet, som tex. nylonstrumpbyxor, axelbandslös bh, genomskinliga bhband, halsband och armband.

Eftersom jag fått låna en beige jättefin klänning så hade jag ju tänkt ha ett halsband som skulle bryta av det beiga lite...tex svart eller mörkrött...

Det var tydligen lättare sagt än gjort att hitta det. Jag tror ta mig tusan att jag var in i varenda affär i Valbo på jakt efter det ultimata halsbandet.

Jag fick åka hem utan halsband. Får jaga på stan i veckan...



Av Cammo - 21 september 2008 19:44

Vem hade väl trott att Brynäs skulle vinna mot HV71 på bortaplan? Inte jag iallafall, även fast jag hoppades!

Efter vinsten började det redan snackas SM-guld....hahhaa!



Av Cammo - 21 september 2008 19:42

Denna fina fåtölj har snälla Daniel skänkt till oss! Tacktack!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards