Alla inlägg den 6 september 2008

Av Cammo - 6 september 2008 17:10

Var in på atg igen och helt plötsligt hade jag 958 kr på kontot!

Jag hade inte 5 rätt jag hade 6 rätt!!!!! Hade missat att fylla i en häst i programmet...Tjoooohooo vad jag är glad nu!!!

Av Cammo - 6 september 2008 16:57

Åter igen har jag lyckats!

Lyckades få 5 rätt på två kuponger, vilket inte gav mer än 16 kr eller nåt liknande...

Sen fick jag in Dagens dubbel...trodde inte att det skulle bli så jättemkt pengar...men när jag surfade in på www.atg.se upptäckte jag att dubbeln gav 624 spänn!!! Snacka om att det blev jubel!!!!

Nu är jag mer taggad än nånsin och längtar redan till onsdagens omgång...

Jag tror nästan att jag ska övergå till att bara spela på Dagens dubbel, det är ju lättare att vinna då!

Ungefär såhär såg jag ut när jag såg min vinst:

Av Cammo - 6 september 2008 08:55

Kl 14:00 sitter jag bänkad framför tv:n idag...

Jag har blivit travbiten, idag vinner jag storkovan!!!

Har visserligen bara tagit en V75-Harry, och två Harry:s på Dagens dubbel...Jag har liksom inte haft tid att välja ut hästar denna gång...

Nån som ska med på V75 i Gävle den 8 november???

Av Cammo - 6 september 2008 08:49

Typiskt när jag får sova då kan jag inte, och när jag inte får sova då är jag så trött så att jag nästan är döende....

Efter en jobbig arbetsvecka hade jag tänkt mig att sova ut läääänge, men icke sa nicke det ville tydligen inte kroppen, kl. 7:45 vaknade jag och sen var det störtomöjligt att somna om...

Det hela kanske har att göra med att jag råkade ta en liten tupplur igår eftermiddag på tre timmar...(Vad gör man? Jag var ju trött ju!)


Nu funderar jag skarpt på att ta en vals med snabeldraken här, fast jag tror inte det blir så populärt, eftersom A fortfarande sover som en stock...men va tusan, kan inte jag sova ska väl han inte heller få sova eller??? Dessutom får han ju städat utan att behöva hjälpa till...det är väl inte fy skam det heller va?

Av Cammo - 6 september 2008 01:47

Har precis tittat på "The dark knight". A somnade redan efter två minuter så jag fick se den i min ensamhet....

Jag är mäkta imponerad av Heath Ledger som Jokern, härreguuuu vilken rollprestation...

Filmen får 4,5 av 5

Heath Ledger får 10 av 5...typ...Hur kan man spela så bra??? Ack vad synd att han inte är i livet längre...

Ovido - Quiz & Flashcards