Alla inlägg den 10 september 2008

Av Cammo - 10 september 2008 22:18

Min högerklick på musen har pajat....eller rättare sagt den fungerar bara ibland (dvs nästan aldrig)

Snacka om att jag blir handikappad utan den, jag kan inte lägga in bilder här längre för det går inte att spara ner dom utan högerklicken...

Jag kan knappt bränna filmer, eftersom man måste högerklicka för att kunna packa upp dom.

Jag kan inte ens byta bakgrundsbild på skrivbordet längre....tur att inte bilden som A lade på skrivbordet för några dagar sen ligger kvar...då hade det varit illa, det kunde faktiskt ha blivit så, för efter det kortet bytte jag ut det, och nu går det inte längre...

Vad det var för motiv på kortet kan jag knappt förtälja, men jag kan säga att det var en man vid namn Erik (från karlstad) som skickade en osmaklig bild till A, som naturligtvis A var tvungen att lägga som bakgrundsbild på datorn för att chocka mig.

Ja, och chockad det blev jag....sjuktsjuktsjukt, är det enda jag har som kommentar...

Näe, nu ska jag gå och vinna pengar på trav igen, V64:an på tapeten!

Av Cammo - 10 september 2008 22:11

Sverige fick sin första vinst i VM-kvalet, och det var väl för väl, hade dom förlorat eller spelat oavgjort hade det nästan känts som om att VM hade varit lååångt borta....

Äntligen fick "min" Kim Källström göra ett mål också...

Jag har ju supportat honom i vått och torrt, stått där bakom hans rygg och försvarat honom i många år när alla glåpord ramlat ur A:s käft....Han tycker Kim är usel....

Idag fick jag försvara honom mot två glåpordskäftar, både A och F:s...och se vilken revansch vi fick, jag och Kim Kä'llström!!! Härligt!!!


Av Cammo - 10 september 2008 13:16

Idag har jag bokat världens bästa present till A.

Jag måste ju erkänna att jag ser fram emot det lika mycket själv....

Vad denna present är tänker jag inte avslöja här förrän den anlänt och A fått den....då ska jag avslöja "världens bästa present", som jag är så himla nöjd med!

Den passar som handen i handsken till A....

Jag är ju sugen på att tala om, men jag måste hålla det hemligt ifall han mot alla odds klampar in här och läser....

Ovido - Quiz & Flashcards