Alla inlägg den 2 september 2008

Av Cammo - 2 september 2008 19:40

Vilket förtroende ni har för mig gott folk....tänka sig att ni tror så högt om mig...tack tack...nu ska jag försöka leva upp till det där också!!!

För er som inte fattar nåt alls, se omröstningen till höger, och rösta gärna!!!!

Av Cammo - 2 september 2008 19:35

Hungern har slagit till...och det enormt, igår var jag förvånansvärt nog inte hungrig en enda gång...

Det här kommer gå som en dans tänkte jag igår, men idag slog alltså den hemska hungern till....Det känns som om att jag inte fått mat på två veckor ungefär...

Jag vet ju att första veckan är värst, så jag håller ut och försöker låta bli att öppna kylskåpsdörren....

Ska snart unna mig en knäckebrödsmacka med skinka på...det får bli det sista jag äter innan läggdags....


Ovido - Quiz & Flashcards