Alla inlägg den 7 september 2008

Av Cammo - 7 september 2008 21:57

A har haft födelsedag idag...

En lat-tårta inköptes...en finfin princesståra ala Ica Maxi...dom har fina färska tårtor...

Min favorit är den med jordgubbar och grädde på, men hur jag än försökte få A att välja den så gick jag bet. Han påstår att han inte tycker om den. Nåja, när jag fyller då köper jag en sån!

 Det var väl kanske lika bra att jag inte fick min vilja fram för då hade väl bantningen gått åt skogen helt å hållet...

Imorrn är det invägning efter en veckas slit...Hoppas hoppas att vågen gått neråt så mkt som jag önskar att den ska göra efter första veckan...Man går ju liksom alltid ner mest första veckan, sen blir det lite trögare.

Tyvärr är det när det går trögare som jag haft en benägenhet att ge upp....

Nu ska jag försöka hålla ut tills vi åker till England iallafall...



Ovido - Quiz & Flashcards