Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Ur gängorna

Av Cammo - 23 oktober 2010 22:29

Jag har känt mig konstig en längre tid.

Först blev mina ögon konstiga, det rann och sved i dom och det kändes som dom var ihopklistrade när jag hade sovit.

I många dagar hade jag svårt att öppna ögonen innan det blev bättre.

Det var full fart i några dagar, sen började jag känna mig orkeslös.

Jag orkade knappt klättra och jag var svettig.

Jag fick någonting kallt i röven som pep.

Sen blev det fart på morsan och farsan och jag fick någonting mer i röven.

Många gånger efter detta har samma procedur upprepats.


Igår fick jag komma till en dum tant, hon skulle titta i mitt öra fast jag inte ville. Jag skrek och hon blev sur. Hon sa att jag hade öroninflammation.

Farsan sa att han aldrig skulle gå till den där tanten igen för hon var inte snäll.

När vi kom hem fick jag något vitt kladd i min mun som smakade apa...

På kvällen skulle dom försöka ge mig det där kladdet igen, då fäktade jag vilt och vägrade öppna munnen, det lilla som ändå kom i munnen spottade jag ut.


Jag har fått det där äckliga i min mun tre ggr idag också, en gång lyckades jag spotta ut allt.

Jag känner mig fortfarande konstig och varm, morsan och farsan säger att när det där kladdiga jag får börjat verka så kommer jag bli mindre varm.

Så här såg jag ut när jag hade blivit lite bättre i mina ögon...

  


 
 
Ingen bild

wilmer

24 oktober 2010 10:20

Krya på dig kompis, jag längtar tills vi kan busa och leka igen.
Kramar från wilmer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.   Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/   Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans! Exempelvis på j...

Av Cammo - 21 november 2010 22:14


Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge. Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:   * Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.   *River i a...

Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här. Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra. Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett progr...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna. Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture. Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är de...

Av Cammo - 11 oktober 2010 23:08

Måste skryta lite över mig själv. Jag måste erkänna att jag är extremt lättlärd. Jag gör nya saker hela tiden, jag fattar inte riktigt hur jag gör. Snart kanske det blir överbelastning uppe i knoppen så det lilla hår jag har brinner upp! Allt d...

Ovido - Quiz & Flashcards