Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Cammo - 4 oktober 2010 21:20

YES, soffan är besegrad! Jag klättrar numera galant upp i soffan.

Känner mig som en smidig puma när jag klättrar runt.

Morsan och farsan påstår att jag har en klumpig motorik och dåligt omdöme.

Klumpig motorik, dåligt omdöme? Vad betyder det? Det måste väl betyda att dom tycker att jag har full koll?


Just nu har jag ngt konstigt i mina ögon. det rinner och kladdar. Jag vill klia mig hela tiden och ögonen känns små. Idag när jag hade sovit fick jag inte upp det ena ögat.

Hoppas det går över snart.

Min morsa är en klenis, idag när jag kom hem så låg hon i sängen igen. Hon sa till pappa att hon hade feber igen och skulle stanna hemma från jobbet. Undrar om hon tänker ligga i sängen och lata igen??? /Ture

Ovido - Quiz & Flashcards