Alla inlägg under augusti 2008

Av Cammo - 31 augusti 2008 20:17

Jag som trodde att GIF kunde vinna på hemmaplan ikväll och dra ifrån i bottenstriden....men icke sa nicke....Gif gillar att ligga i bottenslasket och simma....usch...

Av Cammo - 31 augusti 2008 15:47

...då var vi hemkomna igen efter en helg i stugan med trav, kortspel, grillning och lyskväll...

Kl 18 spelar GIF match...jag hoppas på vinst ikväll också, kan dom bara behålla lite av sitt spel dom hade mot Helsingborg så borde det gå vägen att klå Malmö...

Eftersom jag vann lite på travet igår så blev det en ny tippning idag, hoppas jag vinner meeeeeeeera!!!

Imorrn börjar en ny vecka, jag har nog en ganska jobbig vecka framför mig...Ska ha 4 inskolningar...två -07:or, en -06:a och en -05:a...Visserligen två syskonpar men ändå...

Dessutom jobbar jag till 19 imorrn...kommer nog vara rätt mör imöra...

Av Cammo - 29 augusti 2008 16:32

Vi åker till stugan i helgen på lyskväll och för att soooooooooova uuuuuuuut....Finns inget ställe jag sover bättre på än där...det måste va havsluften!


Beräknas vara hemma på söndag före kl 18 (för då är det GIF match på tv...)

Av Cammo - 26 augusti 2008 21:56

Precis när jag hade börjat så sakteliga inse att GIF nog inte skulle spela i allsvenskan nästa säsong...ja då slår dom på och spelar den bästa fotbollen på hela säsongen!!!

Så bra som HELA laget spelade mot Helsingborg idag var det mkt längesen jag såg dom spela, 3-0 är ju suveränt, det hade nog lika gärna kunnat bli 6 eller 7-0 också!...Nu har jag fått allsvenskan-känning igen och tror att dom kommer klara kontraktet även i år!!!

Härligt GIF!

Av Cammo - 25 augusti 2008 22:30

Jag har fått 150 kr att växa till 1003 kr!!!

Alltså utnämner jag mig själv till Queen of poker här och nu!

Jag satte över tusenlappen till kontot, den pengen sitter bra till Englandsresan den 25 sept!


Hur kan två dagar till lön kännas sååååååå låååångt? Semestern tog fullständigt knäcken på ekonomin....kontot är renskrapat, för vem vill snåla på semestern??? Inte jag iallafall....pengarna ska rulla, och framförallt mitt motto: Pengar ska man ha kul för nu...när du blir gammal behöver du inte en massa pengar iallafall....

Av Cammo - 24 augusti 2008 00:45

Shrooms: En skräckis som handlar om ett gäng ungdomar som åker ut i irländska skogen för att leta svampar att bli höga på...Resan blir inte som dom tänkt sig....Betyg: 2,5 av 5


Andra filmen som setts i helgen är Jumper, den valde min kontaktperson Niklas att se....

Också den ger jag 2,5 av 5

Av Cammo - 24 augusti 2008 00:32

Skriker alla chingchongare så????


Irriterande är dom iallafall, och tyvärr blev dom Jörgen Perssons fall...

Av Cammo - 23 augusti 2008 10:38

Ching chong för Jörgen Persson till finalplatsen. Ching chongaren Wao vann, jag var mest irriterad på karln för att han lät hela tiden, typ: Djaoooo och så sträckte han upp näven i segergest efter varje vunnen boll...irriterande...Sånt vill man varken se eller höra kl 4 på morgonen...


Ching chong till Kessiakoff i cykel, han som skulle gå för guld....mmm säääkert...


Ching chong till svenska damen i Taekwondo som tydligen var vårt största kvarvarande guldhopp....eeeeh?? Hon åkte ju ut i kvarten...


Ching chong till Gustafsson i kanot....


Nääääe, nu har vi nog inte en enda guldchans kvar detta OS, eller???


CHING CHONG....

Ovido - Quiz & Flashcards