Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Cammo - 21 augusti 2008 19:30

Idag har jag tränat hårt på det mentala planet i och med min kommande "kaninmatsdiet" nästa vecka. Träningen bestod denna dag av:


  • Kladdkaka med grädde på jobbet (två stora bitar och mkt grädde)
  • Bilkörning till och från jobb.
  • En tur till Max, Nuggetsmål och plusmeny förstås.
  • En godispåse och en halv chokladkaka

Det känns som om att jag är mer taggad än nånsin...


Av Cammo - 21 augusti 2008 18:36

....då laddas det romantisk komedifilm....

Så snart den är klar ska det tittas på "Min brors flickvän" (Dan in real life, eng titel)



Av Cammo - 21 augusti 2008 16:33

Måste bara lägga ut ett kort på mumsiga karln från filmen (James Marsden)

Av Cammo - 21 augusti 2008 16:27

Jag var solokvist i förrgår, då passade jag på att se en sån där romantisk komedi igen... Jag måste bara se såna här filmer oftare....man blir ju så glad och lycklig av dom!

Själva filmen i sig var väl kanske rätt töntig, men jag fick sitta på halster och vänta ända till hon fick den mumsiga karlsloken! Dessutom klämde jag ju fram några tårar av lycka också, så jag ger den 3 av 5. Detta tack vare den mumsiga karln och lyckotårarna...

Av Cammo - 21 augusti 2008 16:16

Ska den gamla avdankade bordtennisstjärnan Jörgen Persson bli vårt guldhopp i Peking???

Kvartsfinal är klar för gamlingen...

Av det lär vi oss: Gammal är bäst? Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards