Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Cammo - 1 augusti 2008 21:25

Jag surfar så det står härliga till, en hel veckas bortavaro från dator+internet gör ju att jag får abstinensbesvär! Nu ska allt "ickesurfande" tas igen, och det med råge!

Har satt A och Hed vid tv:n med en krigsfilm, perfekt, då får man vara ifred också!

Funderar skarpt på att ta mig in på Svenska spels poker för att vinna lite kosing!

Nu har jag bloggtorka....vet ta mig tusan inte vad jag ska skriva, ingen bra dag för bloggning...återkommer när jag har nåt vettigt att skriva...(typ imorrn eller så)

Av Cammo - 1 augusti 2008 18:59

Snart har tre veckor av semestern gått, bara en vecka kvar snart....vilken ångest.....Varför går alltid semestern så himla fort????

Idag när jag satt på altanen saktade det in en röd bil här utanför, den stannade, och ut ur bilen kliver Henrik!!! En glad körkortsägare!!! Grattis till körkortet du lyckades få idag!!! Nu ska du få skjutsa oss överallt!!! ;)


Nu ska det ätas tacos och sen blir det kanske film och godis!!! Mmmm....Får skriva mer sen!


Förresten, den där Bob Dylan filmen "I´m not there" som jag gav en etta, den får en femma av alla tidningar, hur är det möjligt??? Den var ju urusel...nästintill en dassrulle...

Av Cammo - 1 augusti 2008 04:55

Skrev ett låååååångt inlägg för typ 10 min sen, efter det hade jag kunnat dunka på datorn....DATABASEN EJ TILLGÄNGLIG...JIIIHOOO VAD ROLIGT DET ÄR VARJE GÅNG MAN SLAGIT PÅ STORT Å SKRIVIT MKT... Hoppsan caps lock också...orkar inte sudda för nu är jag heligt förbannad...

Ps.Jag är iallafall hemma igen

Ovido - Quiz & Flashcards