Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Cammo - 7 augusti 2008 03:24

Vem befolkar egentligen min blogg? Finns det nån mening med den? Det finns liksom tre personer som frekvent och troget skrivit kommentarer den senaste månaden...Dom får en stor eloge...

Men nu idag när jag druckit några öl och nåt glas vin, då ställer jag den stora frågan...Ska verkligen den här bloggen få forsätta existera???

Det verkar ju inte som att den roar fler än möjligtvis de tre stycken som kommenterar+några stycken till som tror att dom tjyvläser utan att jag vet, fast jag vet....

Om jag roar tre till sex personer per dag så finns det ju liksom ingen mening med det här, då lägger jag ner redan idag känns det som...det är nog inte många som ens är intresserad av att läsa vad jag tycker om filmer, fotboll, Brynäs nyförvärv, cityfest, livet i det stora och dylikt...

Det känns inte heller som om att jag orkar krusidulla till det med dikter, roliga historier, specifika ögonblick, fyndigheter osv. för att få fler läsare...jag är ju liksom den jag är liksom, och jag skriver som jag tycker...och ingen kan ändra det fast dom säkert gärna skulle vilja, bloggen är som i det verkliga livet, endera gillar man mig, eller så gör man det inte...Det är bara att välja, dom som inte gillar mig göre sig heller ej mer besvär att snoka här ( vad det nu skulle finnas för mening med det???)

Bloggens vara eller icke vara, ja det är den stora frågan???????????

Jag kanske lägger ner nu...tack å hej leverpastej...kanske syns vi på nåt galej...!!! Kul har jag haft iallafall!!! Afjöken sa fröken!

Ovido - Quiz & Flashcards