Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Cammo - 12 augusti 2008 20:43

Jag blir vansinnig på GIF....här har dom chansen att utöka försprånget till Norrköping, och vad händer???

Jooo, redan 2-0 till Norrköping efter första halvlek...

Hur ska dom kunna vända det här??? Omöjligt är det ju visserligen inte, men då måste vissa spelare ut, ut, ut....Helst skulle jag vilja byta ut alla spelare utom Jawo och Woxlin....kan jag få göra det???

Nä, nu ska jag genomlida andra halvlek..

Av Cammo - 12 augusti 2008 18:47

Andra dagen på jobbet avklarad, akut sömnbrist råder....

det går liksom inte att somna på kvällarna, störtomöjligt, två nätter på raken har jag legat i timtals och väntat på att få somna...

Jag hoppas och ber till högre makter att jag kan somna utan större problem ikväll...imorgon börjar jag ju 6:30 igen, så somnar jag inte inatt heller, då kommer det råda kris på sömnfronten...

Varför lyckas det alltid bli såhär efter semester?????


Ikväll ska jag titta på GIF-match. Jag ska hålla tummarna hårthårt för att GIF vinner, ska dom hänga med i "överstreckstriden" så måste dom nästan vinna denna match...

Tänk, först hade jag en jobbig och nervös vinter med Brynäs och kvalserien, nu verkar det som om att jag får en jobbig och nervös höst med GIF också...Aldrig ska man få vara nöjd och belåten med sitt lag...nejnej...

Ovido - Quiz & Flashcards