Alla inlägg under augusti 2008

Av Cammo - 3 augusti 2008 20:22

Äääääntligen fick GIF känna på en rejäl vinst.... 4-0 mot Halmstad är inte fy skam!

Nu ökar hoppet för fortsatt spel i allsvenskan nästa säsong också!

Nästa match är nästan en måste match....Klår dom inte bottenlaget Norrköping då är det illa...

Dagens "hallå vad håller ni på med?" ger jag till: Hammarby....

Tur att dom reparerade det med ett mål i slutsekunden iallafall så dom lyckades få oavgjort...nu lyckades ju GIF gå om Ljungskile iallafall...

Av Cammo - 3 augusti 2008 20:16

Idag tog vi med oss Henrik och åkte ut till Ikea för att kolla på sängarna där...

Så mkt folk som det var på Ikea idag, så mkt folk har jag aldrig nånsin sett där...puuuh...alla skulle väl handla när det regnade förstås (inklusive Pär Djoos)

Väl på sängavdelningen var jag ju fast besluten att nån säng som skulle klå den jag visade på bild igår inte skulle existera...

Det fanns faktiskt en säng som mätte sig litegrann med den, den var ok...och framförallt var priset mindre än hälften av vad den andra sängen kostade och det är ju ok...så nu får det lov att bli en Ikea säng iallafall...

Man kan inte få allt man vill...fasen att man inte är miljonär, då hade jag kunna köpa en riktigt flådig säng med ställbart ryggstöd och sånt dära...

I mitt nästa liv ska jag bli miljonär...

Av Cammo - 2 augusti 2008 17:17

Detta inlägg tänker jag skriva till Peter som upprepade ggr klagat på min filmsmak...

Jag kanske inte tycker som andra alla ggr, speciellt inte som tidningarna...

The happening är en film som faktiskt fått blandade recensioner, somliga bra somliga dåliga, jag var en av dom som gillade filmen....

I´m not there (Bob Dylan filmen) har nästan överallt fått strålande recensioner, men nästintill en dassrulle av mig (+två till som var emd och såg den) segare film får man leta efter...

Jag ger nu Peter ett tips: Se alla filmer jag INTE gillar, då kanske du hittar en rulle du gillar!!! ;)

Av Cammo - 2 augusti 2008 17:14

Vi hade 7 rätt på travet idag också, men tyvärr var ju inte utdelningen den bästa....inte precis så att vi kan finansiera vinsten till sängarna...

Utdelningen blev 618 kr....och vi är 4 som spelar, så det blir väl till att spela extra stort system nästa lördag då!

Av Cammo - 2 augusti 2008 17:10

Av nån skum anledning lyckades jag få med två bilder av sängen här nedan, när jag ska ta bort den ena bilden så existerar den inte...

Ni får njuta extra av bilden på den fina sängen!!!!


Av Cammo - 2 augusti 2008 17:03

Vi har sovit i en hård säng i många år nu...

Jag har sovit på min madrass sen jag var 10 år, och A:s madrass är en gammal ärvd...

A påstår att hans nackproblem beror på hård säng, jag påstår fel kudde...menmen...

Idag när vi hade lite tråkigt kom jag på att vi kunde åka och titta på sängar...

Vi åkte till Lindholms, och där hade dom den perfekta sängen, kärlek vid första ögonkastet...tyvärr hade den inte det perfekta priset (17000 spänn med madrasser)

Själva stommen kostade 5300, och det är ju överkomligt...

Vi fick ett tips att åka till Kungsängen vid Sörby Urfjäll, dom har sängar till inköpspris tydligen...

Dit åkte vi, och blev fast vid en hyperskön säng (och mkt bra pris)...Så nu har vi madrasser...men ingen stomme, det blir nog till att slå till på stommen på Lindholms imorrn....

Vi kommer att sova som kungar hädanefter!

Här är den fina sängen:

Av Cammo - 1 augusti 2008 21:25

Jag surfar så det står härliga till, en hel veckas bortavaro från dator+internet gör ju att jag får abstinensbesvär! Nu ska allt "ickesurfande" tas igen, och det med råge!

Har satt A och Hed vid tv:n med en krigsfilm, perfekt, då får man vara ifred också!

Funderar skarpt på att ta mig in på Svenska spels poker för att vinna lite kosing!

Nu har jag bloggtorka....vet ta mig tusan inte vad jag ska skriva, ingen bra dag för bloggning...återkommer när jag har nåt vettigt att skriva...(typ imorrn eller så)

Av Cammo - 1 augusti 2008 18:59

Snart har tre veckor av semestern gått, bara en vecka kvar snart....vilken ångest.....Varför går alltid semestern så himla fort????

Idag när jag satt på altanen saktade det in en röd bil här utanför, den stannade, och ut ur bilen kliver Henrik!!! En glad körkortsägare!!! Grattis till körkortet du lyckades få idag!!! Nu ska du få skjutsa oss överallt!!! ;)


Nu ska det ätas tacos och sen blir det kanske film och godis!!! Mmmm....Får skriva mer sen!


Förresten, den där Bob Dylan filmen "I´m not there" som jag gav en etta, den får en femma av alla tidningar, hur är det möjligt??? Den var ju urusel...nästintill en dassrulle...

Ovido - Quiz & Flashcards