Alla inlägg den 4 september 2008

Av Cammo - 4 september 2008 19:40

En förstklassig chaufför sökes till kvinna och man i sina bästa år.

Kraven är följande:

  • Hämtning i Lillhagen på lördag ca. 16:30
  • Bilen ska vara i bra skick, dvs den ska ta oss till slutmålet
  • Chauffören ska vara nykter (sällskapet kommer däremot inte att vara nyktra) och kunna behärska eventuella spyor...
  • Chauffören bör kunna hämta framåt nattsnåret
  • Chauffören bör ha hyfsat lokalsinne då vi ska irra runt i urskogen.

Om svar anhålles senast fredag kl. 17:00.


Ps. Chauffören bör ha detta utseende:

Av Cammo - 4 september 2008 16:31

En liten uppdatering på det lilla som hänt i mitt liv under veckan:


  • Jag håller fortfarande i kaninmaten, och jag kan avslöja att redan nu har vågen börjat röra sig neråt. På måndag kommer resultatet från första veckan.
  • Igår satte Idol 2008 igång! Jag kommer sitta som klistrad framför tv-apparaten så fort Idol visas! Den nya juryn verkar lovande, kul med lite nytt!
  • Jag jublade vid tv:n igår när jag vann pengar på travet! Hade 5 rätt på V64:an och så fick jag in Dagens dubbel, den gav lite! En sammanlagd vinst på strax över 300 är väl inte fy skam??? Jag har blivit travbiten!
  • Det är kris på renlighetsfronten här hemma, dammtussarna slåss om att få plats...jag har väntat med att städa i flera veckor nu...pga att det ska vara fint när A fyller år på söndag...(det är bra att ha saker att skylla på) Imorrn kommer jag inte undan längre, då är det operation storstädning för hela slanten...
  • Jag har stora förändringsplaner på gång för mina rabatter....vissa blommor ska väck, och nya ska sättas ner i jorden! Fyndade perenner för halva priset igår!
  • Min stackars lilla skadade fot har blivit bättre, nästa vecka borde den vara fit för fight för lite kondition....


Av Cammo - 4 september 2008 16:29

Ojojojj, förra månaden slog jag mitt tidigare besöksrekord med råge....

Hela 353 besök har jag haft i augusti! Tack å bock gott folk!

Hoppas ni fortsätter titta in här!

Ovido - Quiz & Flashcards