Alla inlägg den 13 december 2009

Av Cammo - 13 december 2009 22:55

....så vann jag väl lill-turneringen och kammade hem 27,50 euro...

Vad var det jag sa i inläggte innan?

Va f-n, jag vinner alltid när det är lite pengar på spel, aldrig annars...

Vad kan detta bero på?


Jaja, bättre en vinst än inget alls, nu kan jag ju spela den stoooora turneringen nästa söndag!


Dax att hoppa i säng, måste chocka kroppen och kliva upp före 6 imorgonbitti, ska till jobbet för att kolla på ungarnas luciatåg!

Av Cammo - 13 december 2009 20:46

Ikväll gör jag "pokerdebut" i Hoforspokers turnering på Unibet sen Ture föddes.

Tyvärr hade jag inte pengar på pokerkontot till den "stora" turneringen så jag kör snålturneringen ikväll, och känner jag mig rätt så går jag väl och vinner när jag kör snålvarianten och får pyttelite pengar...

Jajja, jag tar den stora turneringen en annan söndag när jag har lite mer cash...


Återkommer väl med mer info om hur det gått....

Återkommer jag inte är väl risken att jag åkt ur och sitter och är gubbsur i nåt hörn!

Ovido - Quiz & Flashcards