Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Cammo - 7 juli 2009 23:15

Jag har haft lite filmpaus ett längre tag nu pga att jag bara somnar. Nu när det är semester har jag lovat mig själv att plöja lite filmer. Här kommer den första i raden av filmbetyg.

The Wrestler: En risig gammal patetisk wrestler som knappt har pengar för att leva för dagen försöker tjäna sitt levebröd så gott det går på wrestlingen.

En dag faller han ihop, drabbadav hjärtattack och läkarens inrådan är att sluta med wrestlingen...

En rätt patetisk historia i Rocky Balboa stuk. Näe, den här filmen gick inte helt hem hos mig, ganska händelsefattig och seg för att vara i min smak. Filmmusiken var dock ok!

Jag ger den 3,5 av 5

Av Cammo - 7 juli 2009 10:54

Gårdagens väder bjöd påen liten överraskning.

Det sken upp på eftermiddagen och blev helt molnfritt här i Söderhamn.

Jag låg i min Baden Baden och jäste på första dagen av semestern!

Idag ser dock vädret sämre ut, hemma regnar det tydligen. Här är det bara grått och ruggigt.

Det får nog bli en liten shoppingtur till E-center idag.Storslaget? Not...

Imorgon kommer A:skusin E hit för att spela golf. Jag hoppas på sol.


På onsd kväll eller torsd. kommer Börjeman hit. Hoppas han kommer på onsdag kväll så vi alla kan åka till Albertina och äta tillsammans, på torsd åker ju E hem igen.

På fredag åker A hem för att spela nån intern golftävling m golfgänget, jag stannar kvar och A:s kusin H kommer hit och sällskapar med mig! Perfekt!

Ovido - Quiz & Flashcards