Alla inlägg under december 2009

Av Cammo - 9 december 2009 15:20

Jag har ända sen Läkerol Arena byggdes alltid trånat efter att någon gång få sitta i en sån där loge och känna mig lyxig!

Det är ju några år sen Läkerolen byggdes, så jag har längtat och trånat länge...och börjat tveka på om jag nånsin skulle få sitta där...

Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge heter det ju!


I måndags hände det stora ögonblicket, jag fick sitta i loge på Brynäs-Rögle!

Lyxigt värre att ståta där på hyllan, kände mig stolt som en tupp när jag tittade ner på alla de där vanliga betalande på sittplats.

Det var som att komma in på ett lyxigt kryssningsfartyg, en lång hall med heltäckningsmatta och massa "hyttdörrar".

Bar "modell lyxigare" än de vanliga barerna i arenan, och dessutom ingen trängsel...

På toaletterna fanns det till och med varmvatten, för en vanlig betalande är det bås-toaletter och enbart kallvatten som gäller...


Ett stort tack till Jessica och Janne för att ni uppfyllde min lilla dröm!

Ser redan fram emot den 30:e då Linköping ska krossas och vi ska sitta på hyllan i logen och dricka ett glas rött och en stor stark ;)


Av Cammo - 6 december 2009 22:04

I många många år har jag velat ta mig till julmarknaden i Furuvik, och i många många år har det inte blivit av...

Men så idag ville Sara och Micke att vi skulle följa med dom till Furuvik, så äntligen kom vi iväg!


    

När vi kom in i parken ville vi ju naturligtvis vinna en varsin stoooor chokladbit...

...och ja ni ser ju resultatet...

Sen gick vi iväg för att titta vidare på....



...granen och pepparkakshuset.

Eftersom det var en liten man som sov bort trippen, så fick han sin beskärda del när vi kom hem...

OBSERVERA dreglet i mungipan...  

  

...hur ska morsan och farsan lyckas spara detta tills lilla gubben kan käka????





     

Ovido - Quiz & Flashcards