Alla inlägg den 3 september 2009

Av Cammo - 3 september 2009 08:16

Ture heter jag och jag kom till världen den 28:e augusti. Morsan tycker att jag kom ut rätt snabbt, 8 timmar tog det tydligen. Jag tyckte det var lika bra att komma ut i tid så att jag hann hem från BB och se Örebro-GIF.

Nu är jag snart en vecka gammal och jag tänker göra allt för att morsan inte ska ha tid med den här bloggen på ett tag.

Mitt knep är att amma konstant, som tex igår fm då jag ammade från 7:40-13:30. Till slut märkte jag att morsan var totalt utsliten, så då gav jag mig och tog en tretimmars vila.

Inatt har jag sovit 6 timmar i sträck, så jag antar att morsan är jätteglad nu!

Jag fick dessutom smaka ngt konstigt igår...dom kallade det napp...

Från början tyckte jag inte den smakade så gott, men efter en stund upptäckte jag att den var riktigt bra och ville inte släppa den för allt i världen.

Nej, nu ska jag se till så att morsan får ngt att göra igen...

Mvh Ture

Ovido - Quiz & Flashcards