Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Cammo - 19 mars 2010 09:38

     

En  riktigt underhållande film där Kjell Bergkvist äger! Jag ger Kjell Bergkvist 5 av 5 och filmen 4 av 5.


  

Denna film hade jag stora förväntningar på. Tyvärr infriades inte mina förväntningar alls. En typisk amerikansk hjältefilm... Ska sanningen fram så orkade jag bara med att titta på dravlet i cirkus en timme. 1,5 av 5

Av Cammo - 19 mars 2010 09:26

Hallå!

Det är något som fattas på mig...Kolla på bilden i föregående inlägg.

Ser ni vad det är?

För er som inte ser, HÅR...

Jag har ju för tusan inget hår! Alla mina polare har hår, ja alla runt omkring mig utom jag...

Varför har inte jag nåt hår? Börjar känna mig utanför, flintskallig och dan.

Morsan och farsan tycker att jag är söt utan hår, dom säger att jag kommer få mitt hår sen.

Vaddå sen? Ge mig hår NU!!!! /Ture Flint


Ovido - Quiz & Flashcards