Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Cammo - 27 mars 2010 08:20

Hela milleniumserien är nu sedd och jag kan väl inte påstå att den kommer upp i några hiskliga höjder...

Jag som läst böckerna fattar inte hur folk som inte läst dem överhuvudtaget hänger med i filmerna, tycker det har varit svårt att hänga med i svängarna fast jag läst böckerna.

Sen har jag varit irriterad över att det är så otroligt mycket handling som bara fallit bort. Ska bli kul att se om de amerikanska filmerna kan göras bättre.

Jag ger filmen 3 av 5 (ett extra + till Noomi Rapace som är strålande som Lisbeth Salander)

  

Av Cammo - 27 mars 2010 08:11

Jag har fått och håller på att få tänder i min käft, det kliar och gör ont.

Det gör att jag vill äta på saker hela tiden. Jag dreglar kopiöst också, det är svårt att hålla sig fräsch.

Jag vaknar och skriker av smärtan på nätterna.

Ingen får titta i min käft, jag kniper ihop för allt jag är värd.

Morsan har dock lyckats se att 6 st tänder i överkäken är på väg upp och sen har jag ju två därnere sen långt tillbaka.


Som om det inte vore nog med detta, näe, nu har morsan och farsan börjat komma med nån sak som petar på tänderna, och efter en stund är det nåt som smakar skumt.

Vad är det? Så här ser den ut:

  

Ovido - Quiz & Flashcards