Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Cammo - 11 juni 2010 22:39

Kan någon hjälpa mig med att avskaffa tutorna i publiken i Sydafrika???

 

Så oerhört irriterande och störande ljud, Ska jag behöva stå ut med oväsendet hela VM???

Man hör ju knappt publiken...

 

I övrigt kan jag väl sammanfatta dagens matcher som ok.

Frankrike var väl en flopp som vanligt och Uruguays försvarsspel gick inte av för hackor!

Ska bli spännande att se hur långt Uruguay kan gå...


Av Cammo - 11 juni 2010 19:18

Nu har äntligen VM dragit igång!

Blir frossa i fotboll framöver.

Kanske blir ännu mer o-bloggtätt här...eller så blir det tvärtom, vem vet?


Idag har jag festat till min viktnedgång med tacos, och ikväll väntar en påse med lösgodis framför Uruguay-Frankrike! Jag har faktiskt lyckats komma ner i den vikt jag hade innan jag blev gravid! Tyvärr var jag ju lite trivselfet redan då, så åtminstone två kilo till ska jag gå ner!

Ovido - Quiz & Flashcards