Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Cammo - 12 juni 2010 22:51

VM:s största målvaktstabbe är redan utnämnd...

Denne man lyckades med bravaden:

  

Snacka om att Robert Green kommer att bli totalsågad i Englands presskår...

Det är nästan så att jag tycker lite synd om honom trots att han så klantigt släppte in bollen i mål...

Själv hade jag ju tippat 2-1 till England, så jag trodde vid 1-1 att mitt tips stensäkert skulle gå in, men icke sa nicke, England är lika usla som alltid när det kommer till mästerskap.

David Beckham som inspiratör till laget på bänken...ehhh va??? Jag trodde han var anställd som smycke...

KentAA:s begäran kommer jag att släppa mina VM-tips här på bloggen dag för dag, så finns det ngt intresse för det kika gärna in här.

Morgondagens tippade resultat:

Algeriet-Slovenien 0-0, X (bara för att jag tippat mållöst så tjongas det väl in en sisådär 4-5 mål)

Serbien-Ghana 2-1, 1

Tyskland-Australien 2-0, 1


...och de fyra första i hela VM=

1. Argentina

2. Holland

3. Brasilien

4. Tyskland

Ovido - Quiz & Flashcards