Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Cammo - 27 juli 2010 23:43

Mitt nya motto är: En gång=aldrig mer.


Min morsa och farsa och en massa annat folk försöker få mig att göra massa knäppa saker.


Exempel:


Vinka- Det har jag gjort två gånger sen har jag struntat i att göra det till alla hysteriskt vinkande överallt där jag kommer.


Hur stor är Ture? (då är det meningen att jag ska flaxa med armarna högt upp i luften)- Jag gjorde det fem ggr vid ett tillfälle till morsan sen har jag aldrig aldrig mer fjantat till mig sådär.


Hur låter katten? (Då är det meningen att jag ska säga Mjau)-Har gjort det två gånger, sen dess har jag vägrat.


Säga "Tittut"-Det har jag sagt två gånger och nu kommer det aldrig att hända igen.


Dessa saker har jag aldrig behagat göra:

Säga "brumbrum" när bilarna kommer

Klappa händerna

Blinka med ögonen

Klappa magen osv osv.


Näe, jag tror jag går i strejk på den här "härmafronten" helt och hållet, det är ju helt hysteriskt. /Ture

Av Cammo - 27 juli 2010 23:38

Har hunnit med att se två filmer på sistone.


Den ena var Heath Ledgers sista film innan han dog: The imaginarium of doctor Parnassus.

En mkt skum film, filmens stora begivenhet var ju självklart den avlidne.

Himla synd på en superbra skådis.

Filmen ger jag 2 av 5

  


Den andra filmen som sågs var Snabba Cash. Filmens stora begivenhet var självklart Joel Kinnaman, hade det inte varit för honom så hade jag nog inte gett filmen en 3:a av 5. Han kommer bli något stort den grabben!

  

Ovido - Quiz & Flashcards