Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Cammo - 8 augusti 2010 23:07

Jag fick ett sms av min vän Jessica i veckan. Hon frågade om jag ville gå en "grönt kort kurs" på Hofors golfbana med henne.

Jag har länge funderat på att ta ett grönt kort eftersom A spelar, och det verkar dessutom rätt kul.

När jag nu fick detta sms såg jag det som: Nu eller aldrig???

Jag vet ju med mig själv att jag inte kommer få fingrarna ur och ta tag i det ensam, så detta var ett ypperligt tillfälle för mig, och bäst av allt få roligt sällskap!

När jag hade bestämt mig så sa det bara swisch och jag var anmäld till kursen, den 21-22 aug och den 28-29 aug.

Den 28:e augusti är Tures 1-årsdag, men som tur är slutar kursen 12 då, så jag hinner hem till firandet!


Lite nervös känner jag mig, jag kommer säkert vara usel på det där med teknik och att slå, menmen alla är vi väl nybörjare?

Ni som brukar i spela i Hofors, håll er borta från banan ovanstående datum!

Jag får rikta in mig på att ta det gröna kortet detta år och spel på riktigt nästa sommar (typ brevlådemedlemskap, kommer väl inte hinna spela överdrivet mkt eftersom man vill vara med Ture så mkt som möjligt också!).

Golfgrejer får jag väl försöka fynda på blocket...

Eller är det ngn som sitter med ett golfset ala vänsterspelare hemma???



Ovido - Quiz & Flashcards