Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Cammo - 11 augusti 2010 22:26

Igår när jag var på stan så blev jag rejält kissnödig och behövde snabbt en handikapptoa eftersom Tures vagn måste få plats också.

Jag hade en tjej framför mig som också styrde stegen mot toaletterna.

När vi kom fram så styr hon stegen mot...ja självklart handikapptoan fast de andra tre toaletterna också var lediga.

Utan skrupler och trots att jag försökte kolla lite förmanande på henne så stoppade hon femkronan i handikapptoan och traskade in.


Där fick jag stå och drömma mig in i en av singeltoaletterna under tiden jag väntade med benen i kors på att hon skulle bli klar (kan ju tillägga att hon nog hade gjort nr 2 också...)

Jag var sååå irriterad när hon kom ut, men tjejen i fråga hon brydde sig inte ett skit, hon bara knallade ut därifrån som om att inget hade hänt...


Nu uppmanar jag alla som INTE har barnvagn eller rullstol att knalla in på en liten toalett om det finns en ledig. Jag kan ju faktiskt köpa att man tar handikapptoan när ingen annan finns ledig och ingen barnvagn el rullstol finns i närheten (det gör jag ju själv ibland)

Ovido - Quiz & Flashcards