Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Cammo - 4 oktober 2008 21:00

Tack gode gud för att Brynäs finns! Dom verkar ju vara helt oslagbara iår!

Dessutom räddade dom min sportlördag, med att vinna över Linköping med 2-0! Visserligen satt segern långt inne, inte förrän efter halva tredje perioden lyckades Brynäs få 1-0, och sen 2-0!

Jag har fått Brynäsfeber! Nästa lördag är jag på plats i arenan!

Apropå nästa lördag, det blir också en sportlördag. Först Brynäs-Södertälje, sen åker vi i ilfart mot Råsunda för att se VM-kval, Sverige-Portugal på plats!!!

Det var min världsbästa födelsedagspresent till A!!!!

Av Cammo - 4 oktober 2008 17:55

Min sportlördag har inte börjat bra....

Först V75, ingen vinst denna gång (eller jooo 5 rätt, men det blev säkert ingen vidare utdelning, om det ens blev ngn överhuvudtaget)

GIF-Ljungskile...ödesmatchx10 eller så....GIF lyckades bara få oavgjort mot Ljungskile och allt blev genast ett enda stort mörker....Nu blir det väl säkert Superettan nästa. Tänk att dom INTE kan klå bottenlagen...


Nu står mitt sista hopp till Brynäs på hemmaplan mot Linköping...

det vore inte helt fel om det kunde hända nåt kul denna sportlördag...

Av Cammo - 4 oktober 2008 16:59

Du måste fixa så att jag kan kommentera dina bloggar!

Denna kommentar skulle jag skriva nyss:


Fin jacka....men jag tror nog kanske Small är för litet för mig...Dessutom har jag nog inget intressant att byta med...(kan man köpa istället?)

Av Cammo - 4 oktober 2008 13:41

Jag har inte sett en film sen i somras nästan...(om jag bortser från "The dark knight")

Igår när A satt emd en kompis nere i källaren och kollade på Teen Wolf, passade jag på att kolla på "Sex and the city" filmen.

Jag har aldrig gillat Satc serien, har inte följt den ett dugg...

Nu hade jag hört att filmen skulle vara rätt bra, så jag tänkte att jag måste väl se den.

En sak jag irriterade mig på hela filmen var Sarah Jessica Parkers vårta på hakan, varför i hela fridens namn tar hon inte bort den? Så fort jag tittade på henne såg jag bara en enda stor vårta....Dessutom förundrades jag över hur hon hade åldrats....inte till det bättre tycker jag...vissa åldras ju med stil, men inte hon...

Filmen var väl medelbra skulle jag vilja säga, den var alldeles på tok för lång, hade det inte varit för längden så hade den kanske fått något bättre betyg.

Nu får den 3 av 5 av mig.


Ovido - Quiz & Flashcards