Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Cammo - 28 oktober 2008 21:02

Idag efter jobbet tog jag vita faran för att fara till Torsåker (Berg) och hälsa på min barndomsvän Jessica.

Vita faran var farligare än vanligt att köra med idag, den har ju skramlat och levt om ett tag nu, vi har kommit på att det är bromsen där bak som ligger på hela tiden...

Jag undrar om det finns några bromsbelägg kvar nu efter denna resa?

Jag kom iallafall både till Torsåker och hem igen, och dessutom hade jag en röd finfin Ergo Rapido med mig hem!

Tusen tack Jessica för att jag fick köpa din fina manick, och tack för fika!


Nu sitter jag här och är bedrövad över att brynäs åker på stortorsk mot Modo ikväll, 5-0 just nu och jag orkar inte ens se de sista eländiga 10 minutrarna. Är Brynäs i en nedåtgående spiral igen????? Jag får otäcka vibbar från förra säsongen....ajajajaj...

Ovido - Quiz & Flashcards