Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Cammo - 6 oktober 2008 22:06

Jag trodde ju att det inte skulle bli så mkt pengar på 5 rätt på V75 i lördags, dessutom var det en andel jag hade köpt som skulle delas på fler andra...

När jag skulle hämta ut korvörena visade det sig attd et var en vinst på hela 270 kr! Inte illa!

Dessutom tippade jag en Dagens dubbel igår, som jag vann på, men  egentligen gick jag lite lite i förlust, satsade 50 kr och vann 47!!! Hhaha.... 3 kronor back...

På onsdag blir det trav igen, jag har fått travfeber, det är så himla kul med trav, speciellt när man vinner!

Undrar just när jag ska vinna storvinsten???

Av Cammo - 6 oktober 2008 20:35

Ikväll har jag varit på Helt Enkelt med jobbarkompisarna.

Mmmmm, vad gott jag ätit...Robbans heta fräsare och Marängswiss till efterrätt!

När jag kom hem låg det en öppnad microlåda på bänken, kyckling i örtagårdssås...Gissa vem som fick äta micromat ikväll när jag åt fint????

Ovido - Quiz & Flashcards