Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Cammo - 8 mars 2009 11:12

Har jag blivit lurad av Unibet?

Jag satte in pengar på Unibet inför kvällens pokerturnering.

Bekymret är bara att pengarna inte kommit in på kontot än...och det har faktiskt gått 45 min sen jag satte in dom...

Pengarna är dragna från kontot och på Unibet står det att jag gjort en insättning, men fortfarande finns det inga pengar tillgängliga...

"Din insättning behandlas inom några minuter, ibland snabbare"

Snälla Unibet, ni lurar mig väl inte nu?

Av Cammo - 8 mars 2009 10:21

Igår satt vi ju i godan och tittade på filmen här nedan, då helt plötsligt slog det mig: Men härreguuu, vad är klockan det är ju andra chansen???!!!

Då var klockan 20:10 och katastrofen var ett faktum...

Av med filmen, på med tv:n, och puuuuh, det enda jag hade missat var Scotts framträdande, och det gjorde ju verkligen ingenting, sämre låt får man väl leta efter?

I övrigt tyckte jag att Sarah Dawn Finer fick sin rättmätiga plats i finalen. Jag hade faktiskt velat ha Lili &Sussie i final också....och sen gillade jag Rigo låten skarpt, så skarpt att jag faktiskt ringde och gav dem en röst...men den rösten hjälpte ju tyvärr inte.

Att BWO och Amy Diamond inte ens gick till final tyckte jag var helt rätt...Amy sjöng falskt här och där och BWO:s låt höll inte måttet.


Brynäs åkte på en ny tung förlust igår, men hoppet lever än, lyckas de vinna hemma på måndag så kanske...


Ikväll ska jag titta på det där nya programmet på femman "Wipeout", ska bli kul att se om det är något att se...hehe..

Direkt efter programmet är det pokerturnering som gäller fram till läggdax.

Tv
Av Cammo - 8 mars 2009 10:15

Igår satte vi med höga förväntningar på "Låt den rätte komma in".

Jag kan ju inte påstå att den motsvarade våra förväntningar...

En mobbad kille på 12 år möter en tjej på 12 år som visar sig vara vampyr...ehhehe...jaha...

En bitvis rätt seg historia som får -3 av 5 av mig...

Hur kan den ha fått så bra recensioner överallt? Enligt mig var filmen nära att få en tvåa...Inte ens A som är förtjust i vampyrfilmer tyckte den var så speciell...

Ovido - Quiz & Flashcards