Alla inlägg under juni 2010

Av Cammo - 11 juni 2010 19:18

Nu har äntligen VM dragit igång!

Blir frossa i fotboll framöver.

Kanske blir ännu mer o-bloggtätt här...eller så blir det tvärtom, vem vet?


Idag har jag festat till min viktnedgång med tacos, och ikväll väntar en påse med lösgodis framför Uruguay-Frankrike! Jag har faktiskt lyckats komma ner i den vikt jag hade innan jag blev gravid! Tyvärr var jag ju lite trivselfet redan då, så åtminstone två kilo till ska jag gå ner!

Av Cammo - 8 juni 2010 17:25

Jag tänkte inte skriva så mkt om min operation viktminskning här på bloggen eftersom det ändå oftast går åt fanders.

Nu är jag så stolt så jag kan inte låta bli.

Jag har i endast en vecka levt på soppa, sallad, bröd och vatten och tappat hela 2,5 kg!!!

Tjooohooo! Nu fortsätter jag åtminstone en vecka till och hoppas på att jag tappar ett kilo till denna vecka!

Så hemskt är det ju inte att leva på soppa och sallad när man får sån här belöning, blev mäkta förvånad när jag ställde mig på vågen!

Av Cammo - 5 juni 2010 21:17

Vår vän QuornBörjeman skrattade bara han pratade om denna film och insisterade på att vi skulle se den även fast han redan sett den, han ville såååå gärna se den igen!

Ja, filmen var verkligen töntigt kul!

Jag ger den 4 av 5

  

Ovido - Quiz & Flashcards