Alla inlägg den 11 april 2008

Av Cammo - 11 april 2008 23:37

Jag råkade missa första avsnittet, vilket inte alls var meningen. Nu har jag iallafall sett det andra avsnittet, och kan bara konstatera att Uggla är en rolig typ live också, inte bara som bloggare...

Jag älskade ju hans roliga bloggar på aftonbladet, saknar den mkt, synd att han lade ner den...

Har hunnit med att se Carina Berg spendera en helg med Börje Salming, också rätt underhållande på sitt sätt...

Mer jag hunnit med ikväll är att tupplura i hela 3 timmar, snacka om trött...

Nu sitter jag här och känner mig så pigg, A ligger och tupplurar nu för att orka se NHl inatt kl 1, Washington....Han bara måste följa Bäckis. Själv går jag nog till sängs och läser lite "Luftslottet som försvann" så får grabbsen sitta där nere i källarhålan och jäsa...

Jag börjar gilla den här bloggen, frågan är ju bara om folk kommer läsa den...ahaha...så rolig är jag ju tyvärr inte...

Av Cammo - 11 april 2008 14:22

Tänk jag trodde aldrig helgen skulle komma, men nu är den här, och sen säger det bara pang så är den slut igen.....

Är inne i en tröttperiod nu igen....känns tungt nu...

I helgen ska jag mest bara sova och vila känns det som...inte göra ett enda dugg....bara såsa...

Innan helgen är slut hr jag väl ändå hunnit emd en del kan jag väl tro, alltid är det ju nåt man måste göra på helgen, exempelvis städa...som är det ständiga helggörat nuförtiden sen jag började jobba heltid...finns inte en möjlighet att jag orkar göra det på vardagarna längre...inte ens på helgerna i ärlighetens namn, så här lever vi i sällskap med en hel massa dammråttor...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards