Alla inlägg den 12 april 2008

Av Cammo - 12 april 2008 23:12

Ikväll satt vi här och hade tråkigt, vi drog iväg till Tennstopet och käkade (texmex tallrik, inte helt fel), sen var vi och bowlade....dom tre första serierna gick uruselt, fick storstryk av A som hade 199 i en serie (och typ 180 i de övriga),  den fjärde och sista serien gick iallafall rätt bra, jag lyckades få 5 strikes och en spärr...3 strikes på raken dessutom...fick 158, synd bara att jag var rätt usel i de andra omgångarna i serien....annars hade jag nog kunnat slå personligt rekord (168)

I övrigt har jag slagits med dammråttorna här idag, städade exakt hela huset, dammsugning och skurning, nu är det fint här, men det varar väl bara i nån dag, sen ser det likadant ut igen...skönt att det är gjort iallafall...

Av Cammo - 12 april 2008 00:17

Spöktimman är slagen, och här sitter jag och såsar fortfarande...

Helgens fem roligaste begivelser:

1. Sova ut

2. Sova ut

3. Såsa

4. Sova ut

5. Tupplura


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards