Alla inlägg den 29 april 2008

Av Cammo - 29 april 2008 21:08

Det är inte alla gånger man får gå till jobbet med pyjamasen på....men i morse var en sån där dag när man fick gå i nattsärken och duntofflorna på...


Pyjamasparty stod på schemat på förmiddagen idag, barnen kom i pyjamas eller nattlinne. Riktigt nice att skrota runt i pyjamasen hela förmiddagen faktiskt...


Har hunnit med en hel del idag efter jobbet (16:00), syrran å ungarna och mammsen var hit å fikade på altanen en stund...jag fortsatte självklart slå i Wille hur mkt ännu bättre Brynäs kommer bli i höst...och sen började jag att bearbeta minstingen Lucas till å bli Brynäsare också. I höst tar jag med båda på match. Moster gör allt för att kidsen ska hålla på rätt lag!


Efter deras besök åkte vi upp till Hemlingby, jag sprang 3 km och gick 2 km, måste försöka komma igång till Vårruset. Nästa gång kanske jag tar 5 km slingan....vi får väl se...


Planterade en massa pelargonsticklingar som mamma kom med...hoppas dom tar sig!


Nu börjar det nästan bli dax för bingen....usch vad den här dagen flög iväg, ingen vila ingen ro...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards