Alla inlägg den 16 april 2008

Av Cammo - 16 april 2008 21:18

Biljetter till Swedish open semifinalerna i Båstad är bokade...

Ska bli kul att få se lite tennismatcher...har aldrig sett en tennismatch live...Dessutom ser jag fram emot att spatsera och snoka efter kändisar...hheehe...

...och utelivet på kvällen..kolla hur bratsen beter sig...eller inte beter sig kanske det heter hahhaa...

Vi hyr in oss hos Matte i hans lägenhet i Halmstad, det är bara 3 mil från Båstad...sen passar vi på att semestra lite i trakten...(ja jag ska ju definitivt till Ullared, ca 10 mil bort..., A vägrar följa, men jag åker nog helst själv ändå....blir bara stressad av att gå i affär med han ändå så...)

Av Cammo - 16 april 2008 21:14

Nog trodde jag väl allt att GIF skulle bli bättre på bortaplan iår, men efter att ha sett GIF bli helt överspelade av Malmö, blir man ju smått oroad inför framtiden...(iof sig så lyckades dom ju hålla oavgjort mot Helsingborg, menmen...) Jag hade ju liksom tänkt att i år skulle GIF avancera uppåt i tabellen...men det verkar som om att dom får nöja sig med att vara på plats 10-12 eller så iår igen...Hoppas att bortaspelet tar sig lite iallafall...skulle vara fint...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards