Alla inlägg under mars 2009

Av Cammo - 7 mars 2009 15:31

Efter min storstädning kan jag nu glänsa med ett skinande rent hem!

Det tog dock på mina krafter så det fick lov att bli ett mål mat på La Familia, A bjöd eftersom jag faktiskt har namnsdag idag!


Snart blir det hockey och det ska väl till ett smärre mirakel för att Brynäs ska vinna. Efter hockeyn blir det trav, och det är väl samma sak där, jag får hoppas på mirakel...


Efter hockeyn blir det "Andra chansen" utan Börjeman denna gång, han sviker ikväll...Du nåde dig om du sviker oss på finalen!

Av Cammo - 7 mars 2009 08:25

Jag undrar just om inte jag slagit sovrekord nu?

Igår efter jobbet (var hemma ca 17) låg A i sängen och "vilade", jag kunde ju inte vara sämre och lade mig jag också. När klockan var 17 somnade jag alltså, och vaknade igen kl 21:30!!! Härreguuuu 4,5 timmar! Sen var v9i vakna en stúnd, typ till 12, sen somnade vi igen...och hela natten har jag sovit som en stock ända fram till 7:45 i morse...Snacka om utvilad va?


Nu ska jag ta itu med råttboet härhemma, har inte städat på jag vet inte när. Tvättmaskin och diskmaskin går varm, dammsugaren, dammtrasan och skurhinken ska fram...Jag har ju liksom tid på mig, klockan är ju bara 08:30...


Ska se på FBK-Brynäs idag också, men det känns väl som om att Brynäs brände alla skepp i torsdags då dom absolut inte kunde pilla in en puck i mål...

Av Cammo - 5 mars 2009 16:58

Fick en utmaning av Karin

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Camilla
2. Ett ord på fyra bokstäver:
3. Flicknamn: Carola
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Croupier
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Chinos
8. Mat: ChickenCurry
9. Sak i badrummet: Concealer
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak att vara sen: Cykelpunktering
12. Något man skriker: Catch!!!
13. Film: Ciderhusreglerna
14. Något man dricker: Champagne
15. Band: Creedence Clearwater revival
16. Djur: Chinchilla

17. Gatunamn: Centralgatan
18. Bil: Chevrolet
19. Sång: Can´t buy me love


Nu utmanar jag: Peter, Reiman, Wenche, Sara och Börje

Av Cammo - 5 mars 2009 16:53

Peter har ju "tjatat" om mina betyg från mellon i lördags. Eftersom jag inte hade hunnit skriva ihop några poängpapper satte vi inga poäng denna gång, men såhär tyckte jag:

Klart sämst: Susanne Alfvengren

Klart mysko: Opera damen

Klart bäst: StarPilots

Klart tvåa: Agnes (tror jag)


Ikväll ska vi till Läkerolen och heja fram en hemmavinst för Brynäs, vinsterna kan ju verkligen behövas i denna kvartsfinalserie...


Av Cammo - 2 mars 2009 20:14

Hade skrivit ett megalångt inlägg med analyser av mellon, allt jag gjort i helgen, redovisn från pokerturneringen, och allt bara flög ut i cyberrymden....GRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrr....kan man bli vansinnig för mindre?

Av ngn underlig anledning försvann all text, men en bild från helgen blev kvar....skumt...

Skrievr igen nån annan dag, just nu vill jag bara kasta datorn genom fönsterrutan.

Ovido - Quiz & Flashcards