Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Cammo - 4 januari 2009 11:18

Det var ett tag sen jag skrev, och ja, jag kan erkänna att det beror på att mitt förra långa inlägg av någon underlig anledning försvann ut i cyberrymden. Det är inte roligt när jag hade skrivit ett långt inlägg om nyårsafton och så bara försvinner det....

Vad har hänt sen mitt "cyberrymdinlägg" då?


Ja egentligen inte så mycket, jag har njutit av min ledighet och har med fasa upptäckt att jag inte kommer att få ledigt före påsk i april nästa gång...och då blir jag ju bara ledig helgdagarna...Nästa långledighet blir alltså semester -09....fy det är ju evigheter till dess...


Igår tog vi oss ut på stan och fikade lite med A:s föräldrar. Ute på stan kom jag på att jag absolut skulle ha med mig semlor hem till hockeyn, jag var så sugen så att det riktigt vattnades i munnen på mig. Jag var in på 4 bagerier och inte ett enda bageri hade börjat med semlorna, samma svar överallt: Kanske nästa vecka....

Jag fick åka hem utan semlor och nöja mig med vanligt fika till SSK-BIF. En match som Brynäs vann i förlängningen, tack för det!

Vid 21:30 var det dags för Småkronorna att att sig an Slovakerna i semin. ett tag trodde jag att det skulle gå åt pipsvängen helt, men de lyckades ordna upp det i sista perioden, tack och bock, final mot kanadickerna!

Sen vill jag att Markström ska ta ett snabbjet hem till brynäs igen, även fast Lindbäck gjort det bra de två senaste matcherna så föredrar jag ändå Markström i kassen.

Ovido - Quiz & Flashcards