Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Cammo - 18 januari 2009 18:38

Igår var vi på stan och fikade en sväng, A gled in på bageriet och köpte några semlor till hockeyn.

Vi fick sällskap av Hed och Börjeman till hockeyn, en match som inte var speciellt rolig, det enda roliga var väl att Brynäs lyckades vinna tillslut....

Efter hockeyn begav vi oss iväg på sista föreställningen av nyårsrevyn "Bomhus nästa", A:s morbror var klart bäst och roligast, i övrigt var den rätt seg.

Idag har det blivit damernas och herrarnas skidskytte, och en del rensning av två garderober. Har lyckats kasta två kassar med skor, vilket är en bedrift för att vara mig...

Jag har en benägenhet att spara på skor i åratal, även såna jag aldrig använder och inte tycker är sköna. Jag har lite svårt att skiljas från mina skor helt enkelt...

Nu har jag iallafall kastat två kassar med osköna skor och skrotskor, nu kan jag handla in lite nya!

Ovido - Quiz & Flashcards