Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Cammo - 20 januari 2009 19:47

När jag kom hem från jobbet idag kände jag att jag var tvungen att lämna in hatten och gå till sängs...

Jag skulle ta en "liten" tupplur, men tuppluren blev låååång, ca 16:00-18:30...Hoppsansa...

Hur ska jag somna inatt nu då?


Onödigt vetande om vad jag fixat med idag:


Ringt till Telenor och klagat på att jag fick anslutningsavgift på fakturan, fast jag blivit lovad att slippa den.. En ny faktura är på väg (puh)


Sålt min Telenormobil som jag blev pålurad före jul (ja ni läste väl om den rosa saken?) Jag kan ju säga som så: jag går i en rejäl förlust på den där j-la telefonen...nu står jag med ett Telenor abonnenmang i två år som jag inte använder, men ändå får betala 99 kr i mån för. Hata Telenor...

 Ngn som vill ta över abonnemanget? Man ringer för hela beloppet...


Lagat fiskgratäng, och nu blir det Top model.






Ovido - Quiz & Flashcards