Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Cammo - 6 januari 2009 18:54

Jag har ångest för att börja jobba imorrn igen, fast jag bara varit ledig i en vecka...

Mest ångest har jag för att det är så lååååååååååååååångt till nästa semester (sommaren).

Näst mest ångest har jag för att jag ska pallra mig upp kl 05:45 imorrn bitti. Jag ska vara på jobbet kl 7....

Hur ska det gå till när jag redan hunnit vända på dygnen?

Av Cammo - 6 januari 2009 03:12

Har precis sett färdigt andra perioden i JuniorVM-finalen mot Kanada.

Jag blir så heligt förbannad rent ut sagt på dessa enögda domare.

Markström blir totalt överkörd 4 ggr under en och samma period, och inte en enda utvisning tar domarna. ska det fortsätta så här i tredje då kommer dom få honom skadad....det är ju det dom vill..

Usch, jag hoppas Sverige pytsar in typ 5-10 mål i tredje perioden för att få tyst på den där spydiga publiken också...Inte för att jag är speciellt realistisk då, men nu unnar jag ingen seger till några kanadicker....

Ovido - Quiz & Flashcards