Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Cammo - 10 oktober 2009 23:20

Den härliga sportlördagen hade en bra start med Brynäsvinst, men sen förvandlades den till en mardröm....

Sverige missar med all sannolikhet VM, det är ju en skandal, hur kul blir fotbolls-VM utan Sverige???

Jag kan fortfarande inte låta bli att tycka att Isaksson skulle ha tagit den där bollen som gav Danmark målet...

Nu har jag ett sista hopp, och det hoppet står till att Portugal-Ungern slutar oavgjort. Jag tror dock att Portugal vinner, men hoppet lever än.

Förresten den matchen kanske är slut nu, kanske ska våga mig på att kolla vad det blev?



Av Cammo - 10 oktober 2009 16:22

Ååååh, vilken härlig sportlördag!

Först V75, sen Brynäs-Luleå och sist men inte minst lördagens klart viktigaste och mest spännande match, Danmark-Sverige! Brynäs-Luleå hinner vi nog tyvärr bara se två perioder av.

Näe, nu ska jag ge Ture lite käk

Ovido - Quiz & Flashcards