Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Cammo - 15 oktober 2009 12:45

Det händer så mkt i veckorna så jag har sällan tid att skriva här!

Jag och Ture är ute på äventyr nästan varje dag, alltid är det nån vi hälsar på, eller nån tid vi har att passa någonstans.

Apropå tider...det är verkligen en möda att passa tider med småbarn...

Det blir aldrig som jag har planerat i förväg...

Det händer alltid nåt som gör att mina tidsplaner krossas i tusen bitar...

Typ: Oj, Ture blir dödshungrig och skriker febrilt, eller oj, Ture bajsar, Ture spyr etc etc...

Nej, passa tider vill jag helst undvika nu, men det är inte det lättaste att undvika det alla gånger!


Sovtiderna på dagarna vet man aldrig heller hur de blir, sover han 5 minuter idag, eller sover han två timmar??? Startar jag ett tidskrävande projekt, ja då vaknar han självklart redan efter 5 minuter, och när jag tänker: Ingen idé att starta nåt för han vaknar väl snart, då kan han sova i evigheter...


Ikväll riktar vi in oss på Brynäsmatch igen och hoppas på att Tures skrikfest inte blir som de två senaste kvällarna, då han skrikit i stort sett oavbrutet från kl 20:00-ca. 23:30 (med vissa matpauser).

Han har ju varit rätt lugn på kvällarna en period, men denna vecka har bakslaget kommit...

Ovido - Quiz & Flashcards