Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Cammo - 28 oktober 2009 18:27

Jag hade tänkt skriva ett inlägg här som absolut inte skulle handla ett dugg om barn (Ture).

Men när jag tänkte efter vad jag skulle kunna skriva så upptäckte jag: INGENTING....

Så för er som hade hoppats på att slippa läsa om Ture kan sluta hoppas nu och läsa nån annans blogg, det är liksom omöjligt att få till ett blogginlägg som inte handlar om Ture.

Kom tillbaks om ett år eller så, då kanske det intensiva småbarnsförälderlivet lagt sig lite, och kanske har jag har ett liv utanför Ture ibland också!

Ture är min vardag nu, vi umgås 24 timmar om dygnet, vi är bästa polers han och jag! ;)


Vad har nu hänt på sistone då?

Ja, kanske bagateller egentligen, men men....


* Ture tittar på tv.

* Ture har gått upp en blöjstorlek (nr 2 har han nu)

* Ture har varit ifrån mamma och pappa i hela 6 timmar när de roade sig på hockey och restaurang.

* Ture har vägrat tutten sen i söndags, så morsans tuttar har nästan sprängts i luften! Nu verkar mjölkproduktionen ha lagt sig, bara ersättning som gäller numera! (hejhej vin och ölflaskan!!! ;)


Nähä, nu vaknade mannen, får fortsätta här en annan dag!



Ovido - Quiz & Flashcards