Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Cammo - 6 februari 2009 19:48

Hallå där ute, är det någon som är intresserad av att joina oss framför melodifestivalen imorgon??? Det blir ju liksom lite tråkigt om bara jag och Anders ska sitta framför tv:n och klaga...

Jag har till och med funderingar på att fixa nåt slags betygssystem, typ klädsel, framförande, röst, helhetsbetyg osv.

Men jag kan ju inte göra det om det bara blir jag och A:et.

Någon som känner sig manad att joina oss?

Ps. Henrik, jag räknar med att åtminstone du är självskriven, eller???

Av Cammo - 6 februari 2009 19:46

Vad ska vi hitta på en fredagkväll då? Sä där lagom mör efter en hektisk arbetsvecka....

Kommer jag ens hålla mig vaken en hel film?

om det nu skulle bli så att jag lyckas hålla mig vaken är det tänkt att vi ska se Daniel Craigs ny "Defiance", eventuellt kan det komma ett litet filmbetyg här framöver.



Ovido - Quiz & Flashcards