Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Cammo - 17 februari 2009 19:30

Denna film hade jag inte stora förhoppningar om eftersom det var en krigsfilm.

Eftersom jag inte hade annat för mig så tittade jag på den ändå, och det ångrar jag INTE!

En helt fantastisk film om en grupp judar som lyckas fly undan nazisterna, bygga och bilda ett eget samhälle.

Vi får följa deras kamp mot nazisterna.

Filmen blir inte heller sämre av att detta är en verklighetsskildring.

Jag kan inte annat än att ge den 5 av 5.

Kanske måste jag börja titta på krigsfilmer hädanefter? Jag kan ju missa många 5-poängare genom att skippa dem..



Av Cammo - 17 februari 2009 19:23

Kommer ni ihåg?  

Jag slog ju alla tiders bloggbesökarrekord i december, hela 2381 besökare på en månad (observera att enbart en inloggning per dator räknas...)

Januari månad halverade jag nästan den siffran (1279 besökare)

Kan hända halverar jag igen, februari månads läsare är hittlls 584 st...


Är mina glansdagar förbi som bloggare? Eller beror det bara på att jag inte uppdaterat lika ofta här på sistone???


Jag har ju faktiskt haft en del att göra och tänka på, på sistone, och snart alla mina trogna bloggläsare ska ni få veta varför.

Så stanna kvar, snälla!!!! Jag lovar att bli en mer kontinuerlig bloggare än vad jag varit under januari och februari!


Av Cammo - 17 februari 2009 19:15

Wenche har en blogg där hon lägger ut texter från olika låtar, det läggs ut några texter om dagen, och man ska då vara först att gissa rätt på artist och låt.

Jag har kommit på att jag är totalt oduglig på det där med låttexter....jag fixar inte en enda låt, och när jag äntligen kan, då är det redan ngn som hunnit svara rätt....

Till mitt försvar kan väl sägas att vi inte alls har lika musiksmak...Hon gillar Winnerbäck och liknande....det gör INTE jag...

Hursomhelst, det är en himla rolig sida, så in och tävla med er! Wenche


Ovido - Quiz & Flashcards