Alla inlägg under april 2008

Av Cammo - 21 april 2008 17:47

Rösta på vilken festival du gillar bäst här till höger!!!

Av Cammo - 21 april 2008 16:30

Ajajajajjjjjj, jag som kostade på mig en klätterväxt på Plantagen till sommaren trots att det tryter i kassan....hade planterat den i stor kruka och allt, sen tyckte jag igår att den skulle få se solen lite....snäll som jag var....

Det ångrar jag idag, för den där stackars växten, den fick visst stå kvar ute under natten, och självklart blev det frost....typiskt...

Varför måste jag vara så glömsk jämt???

Tittade till den idag, och den ser ju allt annat än glad ut, jag har nog dödat den...får väl åka och köpa en ny vid lön då....


Av Cammo - 20 april 2008 11:31

The kingdom: Hyfsad terroristfilm, den får 3 av 5


30 days of night: Vampyrfilm med Josh Hartnett i huvudrollen, 3 av 5


Fler filmer har jag nog inte sett, men det blir nog en till ikväll...


Av Cammo - 20 april 2008 11:22

Klockan är 11:22 och A sover fortfarande...

Klockan 15:00 ska han gå på GIF-Örebro, undrar om han vaknat till dess???

Om han vaknar lär han väl ha en hejdundrade huvudvärk...

Själv ska jag gå ut i solen och läsa den rafflande upplösningen av "Luftslottet som försvann", den är riktigt spännande nu...

Klockan 15 hoppar jag väl ner i källaren och kollar på fotboll...lite surt kanske när det är så fint väder ute, men jag orkar inte gå på matchen live (har inte råd heller...)

Av Cammo - 20 april 2008 02:43

...men oj vad jag har många smygbesökare på min blogg!

Hela 119 st personer i april månad bara. och då ska det tilläggas att jag började blogga för typ en vecka sen...innan dess stod bloggen här overksam med typ 5 besökare per månad...det måste ju bara betyda att jag har många snokbesök som aldrig nånsin ger en kommentar på mina inlägg...

Dom jag vet /förutsätter läser min blogg är långt ifrån detta antal... Kan inte fler lägga en kommentar när ni läst ett blogginlägg? Det vore så mycke kulare för mig jö (om man nu ska prata hoforsmål...hehe..fast just nu kan man ju inte va stolt över å va Hoforsbo...(eller torsåkersbo) samma hemby som Anders Eklund the murderer...huga...


Av Cammo - 20 april 2008 01:52

Då var det lördag då...storstädning på altanen+plantering av lite frosttåliga blommor...

Observera att efter att jag skrivit frosttålig så kom jag på att dom nog inte klarar -2,3 som termometern just nu visar, jag sprang ut och räddade dom.

Vi är precis hemkomna från pokerkväll hos Mats och Angelica...


Av Cammo - 18 april 2008 21:28

...och efter trädfällningen var herrarna otroligt hungriga...snäll som jag är så agerade jag grillmästare...

Potatisgratäng, grönsallad, skinkschnitzel och grillade champinjoner stod på menyn.

MMMmmmmmmmmmmmmmmm!!! Nu är det vår!

Av Cammo - 18 april 2008 21:22

Idag satt vi ute i Baden Baden stolarna och solade...efter en stund skuggades uteplatsen av det där j-la trädet vi har utanför häcken...

Alla grannar har ett varsitt utanför sin häck, och vi är själva ansvariga för att "ansa" vårt eget träd...

De övriga grannarna har kapat sina träd rejält så dom inte ens har några grenar kvar, men dom verkar växa till sig fort.

A och D blev efter en stunds solande rastlösa (ja det blir ju alla karlar, dom kan inte sitta still i sola och njuta bara) Jag föreslog att eftersom dom var rastlösa så kudne dom ta itu med trädet som skuggade för oss...och helt plötsligt for dom iväg och hämtade sågar och lånade stege av grannen...och vips så var dom i farten! Imorrn kan jag sola utan att irriteras av trädet!!!

Ovido - Quiz & Flashcards