Alla inlägg under oktober 2008

Av Cammo - 10 oktober 2008 22:48

Det var nog bäst ändå att Jesper åkte ut, men egentligen var han inte sämst idag...

Sämst var nog LouLou, jisses vad falskt det lät emellanåt...hon hade valt helt fel låt, för den damen har ju en riktigt bra pipa i vanliga fall...

Bäst var iallafall Alice, och därefter min favvo Lars...Alice håller jag ju lite på eftersom hon är från Hedesunda, men ikväll var hon inte bäst bara för att hon är från Hedesunda...Näe, hon var bäst för att hon strålade starkast och sjöng bäst!


Tv
Av Cammo - 9 oktober 2008 22:05

Besöksrekordet är slaget med hästlängder.

Under september månad har jag haft hela 665 besökare!!! Wow helt otroligt, med tanke på att jag läste denna förklaring idag också:


Förklaring
Statistiken visar unika besökare.
Det innebär att en besökare som går in på bloggen enbart räknas en gång.
Bara för att det är 40 besökare på bloggen varje dag så innebär inte det att det är 40 olika besökare varje dag.
Flera av besökarna är personer som återkommer flera gånger under månaden.
Men besökaren räknas alltså enbart en gång i den totala månadsstatistiken.


Kan det vara så att jag är på väg att bli Sveriges ledande blogg nu???

Håll i hatten Alex Schulman, here I come! ;)

Av Cammo - 9 oktober 2008 21:53

Jag har en konstig känsla i kroppen, ja, jag känner mig skum, som ett frågetecken ungefär, helt ställd...Hur kunde det ske???

Hur kunde Brynäs helt plötsligt förlora en match?? Dom har ju vunnit hela tiden denna säsong...(förutom mot DIF)

Jag har nog blivit bortskämd, jag blir ju helt ställd när dom förlorar numera...Förra säsongen var jag inställd på förlust varje match, konstigt hur kroppen ställer in sig i medgång och motgång...

Jag tror jag ska göra en avhandling på detta fenomen....

Hoppashoppas att det blir storvinst mot SSK på lördag...och hoppashoppas på att det inte blir så kallt och regnigt på lördag när vi ska till Råsunda på VM-kval...

Goda vädergudar, låt det bli torrt väglag då vi ska gasa som attan till Solna för att hinna till matchen.

Goda vädergudar tänk på att världens frusnaste "kärring" ska stå ute i några timmar.

Goda vädergudar, tänk på att Zlatan och Co inte vill ramla och slå sig, alternativt bli skadade.

AMEN.

Av Cammo - 9 oktober 2008 14:15

Wow jag hade alla rätt på travet igår. Trodde ju att nu ska jag väl kunna vinna mig nån tusenlapp eller två...men tyvärr var det mest favoriter som vann så utdelningen blev usel....155 kr på 6 rätt...5 kr på 5 rätt...

Dessutom fick jag in Dagens dubbel, den utdelningen blev ca 75 kr...

Menmen, nu fick jag ju ihop ett blygsamt kapital att spela V75 för på lördag!!!

Av Cammo - 8 oktober 2008 21:22

Skadorna avlöser varandra i landslaget just nu.

Jag tror att allt beror på att jag ska vara på plats på Råsunda på lördag...

Självklart blir alla skadade då...

Det fattas väl bara att självaste Zlatan blir skadad också...och att regnet öser ner...

Typiskt....

Av Cammo - 8 oktober 2008 17:46

Mannen med stort M har äääntligen börjat blogga igen...

Min absoluta favoritbloggare lade ju av med sitt bloggande i våras, till mitt stora förtret, inget att skratta åt längre, inga hypokondrikerinlägg osv....

Nu har han äntligen börjat blogga igen, så in och läs allihop!!!! 

Magnus Uggla  mannen med stort M!!!! 


Av Cammo - 7 oktober 2008 22:32

Ikväll har jag sett denna fina film....Jag ger den betyget 4 av 5.

Avdrag för Stormares brorson som var en sån dålig skådis....synd synd...

Av Cammo - 6 oktober 2008 22:06

Jag trodde ju att det inte skulle bli så mkt pengar på 5 rätt på V75 i lördags, dessutom var det en andel jag hade köpt som skulle delas på fler andra...

När jag skulle hämta ut korvörena visade det sig attd et var en vinst på hela 270 kr! Inte illa!

Dessutom tippade jag en Dagens dubbel igår, som jag vann på, men  egentligen gick jag lite lite i förlust, satsade 50 kr och vann 47!!! Hhaha.... 3 kronor back...

På onsdag blir det trav igen, jag har fått travfeber, det är så himla kul med trav, speciellt när man vinner!

Undrar just när jag ska vinna storvinsten???

Ovido - Quiz & Flashcards