Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Cammo - 8 juli 2008 21:43

Idag hade jag stängning, och det är ju inte kul att stänga på ett ställe när man inte är van, man blir ju psykotisk och går å kollar fönster, dörrar o dyl. tusen ggr om innan man kan gå hem...

När jag kollade altandörren, så var den inte låst....provade alla nycklar och ingen passade riktigt, jo en passade, men det gick störtomöjligt att vrida om nyckeln... Är jag så klen tänkte jag för mig själv...hur jag än vände å vred så var det tvärnit, den gick liksom inte att vrida åt nåt håll....skit också, jag ville bara hem, och fick inte igen dörren...snacka om att jag svor för mig själv där...började ringa jobbarkompisar och ingen var hemma, men tillslut fick jag tag i en av dom, och då säger hon: Altandörrsnyckeln ligger i köksskåpet....Jamen tack då....tur att alla hade berättat det då....det var inte jag som var klen, det var fel nyckel jag hade....

Kom hem tillslut iallafall...

Väl hemma slokade varenda blomma ute, det fick lov att bli storvattning....drygt...

Resten av kvällen har jag typ roat mig med att tvättat och packat ner rena kläder i resväskan....Tvättmaskinen går fortfarande på högvarv....

Det är så svårt att packa för en hel vecka, ja kanske tom för lite mer än en vecka....dessutom måste all min packning vara klar imorgon kväll,för direkt när jag slutat på torsdag drar vi.

Har lånat pappas GPS, så den ska jag leka med lite imorrnkväll också....


Jonken: Passerar jag Falkenberg alltså? Om jag gör det, tutar jag och ropar "Joooooooonken" över hela byn!!!! (Just ja, Ullared ligger inte långt ifrån dig va??? Dit ska jag ju självklart också...)


Ni kan vara lugna, jag har tillgång till internet i Halmstad, om jag nu inte råkar bli hembjuden till Zlatan, Ljungberg, Per Gessle, Björn Borg eller nån annan tuff kändis då, så ska jag nog kunna knåpa ihop några rader här då å då....

Ovido - Quiz & Flashcards