Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Cammo - 14 juli 2008 17:43

Här kommer de utlovade filmbetygen (och inom parentes vem som valde vilken film)


Shutter: En riktigt B-ig skräckis, som inte gjorde mig ett dugg rädd... 1 av 5 (Anders val)


Be kind rewind: En rätt skojig komedi, den var så tölpig så man blev tvungen att skratta åt eländet...haha... 3 av 5 (Mitt val)


An american crime: Den såg inte jag, då surfade jag. Jag tror killarna blev en aning tagna av den eftersom det är en verklighetsskildring. Inget betyg ges. (Perssons val)


Cloverfield: En skakig film som man nästan blev åksjuk av. Den dög väl, men slutet sög... 2,5 av 5


Anders val ikväll blir troligtvis Fright night. Mitt val ikväll blir Fools gold...tror ni killarna blir glada över mitt val? ;)

Av Cammo - 14 juli 2008 17:29

Söndag: Vaknar och tittar ut, idag ska vi ju till Tylösand....möts av ett molnigt Halmstad...skit...

Vid elva tiden är det faktiskt lite sol och mkt moln, lyckas få med mig två av grabbsen. När vi kommer till Tylösand har himlen spruckit upp och det finns inte ett moln så långt ögat kan nå! Pressar järnet hela dagen. Tidningen Aftonbladet Klick är på turné, denna vecka på Tylösand. Fick mig en Klick goodie bag, och massa gratis Festis!!!

På kvällen beger vi oss ut för att leta på en sportbar som sänder GIF-Trelleborg, vi hittade en på första försöket! Vi pimplade några öl och fick se GIF förlora en mkt viktig match...typiskt....

Efter matchen blev det pizza och bowling. När vi kom hem blev det en film. Många filmer blir det på kvällarna här, i nästa inlägg kommer betyg!


Måndag: Ytterligare en dag då det ska stekas på Tylösand. Tyvärr så vaknar jag av att det ösregnar...inte kul... Framåt halv tolv börjar det klarna upp en naing, jag övertalar tre grabbs att det nog skiner upp efter tolv som igår.

Vi åkte iväg, lade ut våra filtar på Tylösand, det blåser och himlen är skrämmande mörk, hinner lägga mig ned, sen kommer regndropparna...bara att packa ihop sitt pick och pack igen...

Vid bilen har det slutat regna så vi beslutar oss för att avvakta en stund och åker iväg och spelar äventyrsgolf under tiden. Himla kul, typ nästan som vanlig golf på putting-greener, fast ändå inte liksom...ja en blandning av minigolf och golf. Foton kommer när jag kommer hem!

När vi spelar golf så börjar det skina upp igen, så vi beger oss tillbaks till stranden, och hör och häpna, det skiner upp och blir inte ett moln på himlen. Nu sitter jag här med ett rött ansikte, men lika glad är jag för det, äntligen har solen tagit på mig också!

När vi skulle åka hemåt gick vi förbi Klick tältet då stoppade en tjej A och frågade vad han hette, han ska troligtvis bli med i Klick på fredag, och eventuellt jag också, hon tog mitt namn också, för hon trodde att jag var med på ett kort också. Köp Klick på fredag!!!!

Ikväll blir det filmer igen, det är A:s tur att välja film, har jag tur så kanske jag också kan välja film, vi kanske hinner med två st!

Ovido - Quiz & Flashcards