Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Cammo - 11 juli 2008 17:39

Dag 1 Mest bilresa hela dagen, 7,5 timme tog det till Halmstad, det tyckte jag gick rätt snabbt ändå, med tanke på att vi hade matstopp och två stopp til inkluderat i den tiden. Jag körde hela vägen, Matte och Persson groggade. När vi kom fram gick Matte å Persson ut på krogen, jag och A stannade hemma och sov.

Inatt blev vi väckta i omgångar av fyllona som kom hem, hela natten har Matte legat på toa och spytt, och att tillägga bör väl att han spytt hela dagen också, senast för 10 minuter sen, hur länge håller en baksmälla i egentligen? Känner liksom igen det där.

Själv sparar jag min baksmälla till på söndag, imorrn är det Båstad, och då ska det drickas!


Idag när vi vaknade så spöregnade det såklart, hur tur har jag med vädret på en skala??? Menmen, då kunde vi ta en sovmorgon med gott samvete istället. På eftermiddagen spatserade jag å A ut på stan och kollade runt. Tvingade A att köpa en skitfin röd och svartrutig skjorta jag blev förälskad i! Kort kommer senare, jag ska tvinga på honom den imorrn kväll! Själv blev han nöjdast över att han hittade en Karl-Alfred t-shirt, det är ju liksom hans idol....

Själv inhandlade jag ett par solbrillor ifall det skulle råka bli sol imorrn...


Snart ska jag fixa lite kyckling åt de bakfulla grabbsen...lite barmhärtig får man väl lov att vara ibland också...

Ovido - Quiz & Flashcards